Nabídka vinařům k účasti na akci To nejlepší víno pro vás při výstavě Země živitelka 2007
Vážení vinaři,ve schválené koncepci Vinařského fondu je mimo jiné propagace a podpora prodeje vína, a to i formou prezentací určených pro zástupce HORECA a pro VIP. Na letošním veletrhu G+H v Brně pořádaném BVV proběhla první taková prezentace s názvem „To nejlepší pro Vás". Na základě jejího pozitivního zhodnocení jak zúčastněnými vinaři, tak i jejími návštěvníky připravuje Vinařský fond pro následující období cyklus těchto prezentací, které budou postupně pořádány ve větších městech vybraných regionů. Nejbližší možností pro Vaši účast a prezentaci Vašich vín je další běh této akce pořádaný u příležitosti konání 34. ročníku veletrhu Země živitelka v Českých Budějovicích, na němž se v letošním roce počítá s účastí cca 100 000 návštěvníků. Program:Prezentace bude opět dvoudenní. V pátek 24. 8. 2007 od 18:30 do 22:00 hodin se v krásných prostorách pavilonu R2 Výstaviště České Budějovice uskuteční slavnostní galavečer pro VIP z této oblasti, hoteliéry, obchodníky s vínem a novináře. Součástí večera bude i kulturní program a pohoštění pro zvané hosty. Následující den (sobota 25. 8. 2007) bude probíhat celodenní prezentace vinařů určená pro širší veřejnost, a to již na venkovní volné ploše, na které bude připraveno vše pro prezentaci jednotlivých společností. Vinařské společnosti budou mít k prezentaci svých vín rovnocenný prostor. Vzhledem ke kapacitě plochy je maximální počet vinařů omezen na 20-22 subjektů. Vstup na tento den prezentace bude pro návštěvníky zpoplatněn.Na rozdíl od akce v Brně bude tentokrát možno prezentovaná vína přímo prodávat!Podmínky účasti:1) osobní prezentace vlastních vín - počet prezentovaných vzorků jednotlivými vinaři byl stanoven na min. 6, max. 82) úhrada nákladů na vlastní dopravu, dovoz vín na místo konání, ubytování3) v případě většího zájmu vinařů budou upřednostněni ti, jejichž víno bylo v roce 2006 nominováno do soutěže Salon vín ČR. Důležitým kritériem bude také včasnost přihlášky.Technické zajištění ze strany organizátora:1) prezentační stolek2) sklenice pro návštěvníky3) katalog prezentovaných vinařství a vín4) chlazení vín5) odlivky na víno6) vystřikovačky na skleničkyNáklady na uspořádání celé akce, propagaci, zabezpečení prostor, pozvání hostů, obsluhu, pohoštění a kulturní program budou hrazeny Vinařským fondem. Akci připravuje Vinařský fond ve spolupráci s Výstavištěm České Budějovice, Národním vinařským centrem a společností COMTECH, s.r.o., která zajišťuje i organizaci.Podrobnější informace obdrží přihlášení vinaři cca 20 dnů před akcí.V případě zájmu o účast na této akci zašlete, prosím, nejpozději do pondělí 23. 7. 2007 přihlášku s registračním formulářem (viz. příloha tohoto dopisu). Budeme rádi, když tak učiníte buď elektronicky: sarka.nadvornikova@vinarskecentrum.cz nebo faxem: 519 352 072. Další informace: Národní vinařské centrum (tel. 519 352 072, Ing. Pavel Krška, Ing. Šárka Nádvorníková) nebo Vinařský fond (tel. 541 652 479 Ing. Jaroslav Machovec, Mgr. Pavel Večeřa). Ing. Jaroslav Machovec, Vinařský fondIng. Pavel Krška, Národní vinařské centrumEmail: sarka.nadvornikova@vinarskecentrum.cz