Jak účinně komunikovat s médii
Seminář Jak účinně komunikovat s médii je určený pro pro vinaře a obchodníky s vínem.Určení kurzu:Cílem semináře je představit možnosti a způsoby, jakými mohou domácí vinaři komunikovat s médii a předávat tímto způsobem informace odborné i laické veřejnosti. Trh s vínem je dnes velmi konkurenční. Celá řada zahraničních dodavatelů a dovozců se podbízí nejen cenami. Pracují s propracovanými marketingovými postupy a disponují nezanedbatelnými finančními prostředky, které jim nástup na náš trh značně usnadňují. Důraz bude kladen především na takové modelové postupy, které nejsou vázány na velké finanční rozpočty a budou je schopni realizovat především sami vinaři.Termín: 16. 6. 2006 (pátek) od 9.00 do cca 16.00 hod. Místo: přednáškový sál Národního vinařského centra, Zámek 1, Valtice Témata semináře:1) Zakázaná (doporučená) slova2) Jak informovat média - monitoring médií, analýzy, příprava tiskových zpráv...3) Typologie médií4) Jak (účinně) prorazit do médií5) Modelové akce a projekty6) Výstavy a přehlídky - srovnání mediální jednotlivých vybraných vinařských akcí pořádaných v ČR7) Funkce a možnosti NVC a Svazu vinařů8) DiskuzePřednášející: Roman BajčanŘeditel Agentury TPR, je autorem odborné publikace Techniky Public Relations aneb Jak pracovat s médii (vydavatelství Managementpress), má zkušenosti s mediální propagací prvního ročníku Svatomartinských vín, Valtických vinných trhů, veletrhu Víno destiláty..., dříve působil jak redaktor České televize i celostátních deníků.Doporučená literatura:
· Otto Schätzel a kol: „Jak úspěšně prodávat víno", SVČR Velké Bílovice, 2004
· Franz Gosch: "Vinařský marketing", NVC Valtice, 2004
· případně další publikace - možno zakoupit v e-shopu NVC: www.vinarskecentrum.cz
Zájemci na seminář musí obratem vyplnit a poslat přihlašku, která je v příloze. Počet míst je omezen.Email: narodni@vinarskecentrum.cz